Nie tylko dla pań

Zdecydowana większość marketingowej „pary” używanej przez ośrodki SPA jest kierowana w stronę kobiet i nie ma w tym nic dziwnego. Stanowią one naturalną grupę docelową dla tego typu usług, tak samo jak dla salonów kosmetycznych.

Da się jednak dostrzec pewne zmiany w tym zakresie i w sumie nie należy być tym jakoś specjalnie zaskoczonym. Przecież idąc do drogerii widzimy, że na półkach pojawia się coraz więcej kosmetyków dla panów – a jeszcze kilka lat temu wydawać by się mogło, że płeć brzydsza może tam szukać co najwyżej pianki do golenia.

SPA podlega dziś podobnemu procesowi. Rośnie liczba usług oferowanych z myślą o mężczyznach i co ciekawe, chętnych przybywa.

Zwykle te „męskie” propozycje są zmodyfikowanymi wersjami zabiegów dla kobiet. Zmieniają się pewne niuanse, które profilują daną usługę jako adresowaną do panów.

W przypadku hoteli z częścią SPA oferta męska jest o tyle ważna, że często z wypoczynku korzystają pary lub całe rodziny. Trudno więc nie skorzystać z szansy, by także goszczących w hotelu panów namówić na wykupienie masażu czy innego zabiegu.

jarskiewczasy www.burnarj.pl